.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرايط استخدام دولتی اعلام شد

شمال نیوز: جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: طبق قانون، همه استخدام‌ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود.

محمود عسگري آزاد گفت: طبق قانون، همه استخدام ها باید در شرایط رقابتی، نشر آگهی و برگزاری آزمون استخدام عمومی انجام شود. جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید حق شرکت در آزمون استخدامی را داشته باشند، افزود: همه تکالیف و راهکارها در قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی شده و برنامه دولت هم اجرای کامل قانون است.

به گزارش مهر، وی، کیفیت به کارگیری نیروها را ناشی از اجرا نشدن قانون دانست و گفت: اگر قانون به نحو مطلوب اجرا شود، انتخاب اصلح اتفاق می افتد و قانون برای انتصاب مدیران شرایط گذاشته و سلسله مراتب و مسیر ارتقای شغلی را مشخص کرده است که باید اجرا شود.

عسگری آزاد افزود: قانون در بخش توسعه دانش نیروی انسانی و قسمت آموزش، تصدی‌ها را از بخش حاکمیتی جدا و تکلیف کرده است اینها هدفمند، نتیجه گرا و با قیمت تمام شده واگذار شود که اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای قانون فضای رقابتی ایجاد می شود، گفت: قانون در بخش انگیزشی شامل فوق العاده ها، انتصاب‌ها، ارتقای شغلی، شرایط ورود به خدمت، تداوم خدمت و تبدیل وضعیت خدمت پیش بینی‌های لازم را کرده است که اگر قانون اجرا شود همه مسائل حل می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محم 28 آبان 1392
خدا پدرت رو بیامرزد. حالا تکلیف کسانی که بدون ضابطه و با شفارش این و اون مخصوصا زمان مدیرکلی جناب فیاضی در آموزش و پرورش مازندران خانه خوش کردند چی میشه .
امیر 28 آبان 1392
این واقعا عدالته؟ یکی 15 سال تو یک اداره دولتی عمرو جوونی شوبذاره انوقت الان ازش بخوای تو ازمونی که بقیه شرکت می کنن امتحان بده .جالبه کیا این قوانین و ایین نامه هارو ثصویب و ابلاغ می کنن...اونایی که خرشون از پل گذشته...وبا جه ادعایی..عدالت...تف بهت روزگار....
نا شناس 29 آبان 1392
این وسط واقعا داره به آموزش دهندگان طرح فرد به فرد نهضت سواد اموزی ظلم میشه که با وجود سختی کار -هنوز امیدی به استخدام ندارند....
هیچ سنواتی به افراد تعلق نمیگیره با توجه به اینکه 6 سال و بیشتر از همکاریشون میگذره....لطفا شرط عدالت اجرا شه....قانون یعنی همین.نه صرف یدک کشیدن نام قانون در نامه های اداریمون
نا شناس 30 آبان 1392
همه انهايي كه در چند سال اخير در استانداري فرمانداري وشهرداريها مشغول كار شدند از روي رابطه بوده وبيعدالتي مطلق صورت گرفته وبيشتر انها از حداقل توانايي هم برخوردار نيستند انتظار از دولت جديد اين است كه در رابطه با همه اينها باز نگري كنه و شرايط يكساني براي همه در استخدام دستگاه ها ايجاد كند.
اسماعیل 5 خرداد 1393
با سلام . خیلی خلاصه از مسئولان میخوام خواهش کنم اخه مگه آموزش دهندگان طرح فرد به فرد چه گناهی کردن که با وجود این همه زحمت باید بلا تکلیف بمونن ممنون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.